Graag verwelkomen wij je in een van onze uitgebreide showrooms. Wil je liever ‘s avonds of in het weekend langskomen? We zijn 7 dagen in de week geopend. In onze showroom hebben we verschillende boxsprings qua design en comfort staan.

Zoek je een vaste boxspring of een elektrisch verstelbare boxspring? Al deze combinaties hebben we in de showroom staan en we adviseren je graag! Ook wanneer je op zoek bent naar het juiste matras helpen wij je graag in onze showroom. Ervaar hier al onze verschillende matrassen.

Per product zijn de levertijden te bekijken in de omschrijving van het product. Dit zijn altijd de gemiddelde levertijden en kunnen onverhoopt afwijken. Mocht je iets zeer snel nodig hebben, neem dan contact met ons op. Vaak kunnen we iets extra’s voor je betekenen.

Standaard is dit drie jaar met uitzondering van door ons geselecteerde boxsprings waar één of twee jaar garantie geldt. Bij iedere product kunt u de garantie periode terugvinden.

Nee, deze service bieden we helaas niet aan. Bij de meeste gemeentes in Nederland kun je een afspraak maken om je oude matras te laten ophalen.

Onze producten transporteren/leveren wij op verschillende manieren. Kleine goederen leveren we met de PostNL pakketdienst. Grotere goederen leveren wij met PostNL Extra@Home of met eigen vervoer. Hiervoor geldt dat het pand altijd goed bereikbaar moet zijn. Je bent als klant zelf verantwoordelijk om Luxuryslapen.nl de juiste informatie hierover te geven. Voor leveringen op moeilijk bereikbare plekken dien je altijd contact met ons op te nemen zodat we samen de beste levermogelijkheid kunnen bespreken.
 
Waddeneilanden: neem contact met ons op om de levermogelijkheden te bespreken.
 
België: we leveren ook door heel België.

Luxury Slapen bezorgt bestellingen door heel Nederland en België.  Leveringen binnen deze regio worden in rekening gebracht voor de prijzen van:

Bezorging matras € 35,-
Bezorging bed / bankstel / meubels € 45,-
Montage € 15,-

Mocht je vragen hebben over de bestelprocedure dan kun je altijd mailen of bellen met onze klantenservice. Hieronder een kort stappenplan:
 
1. Je hebt een product gevonden dat je wilt bestellen.
2. Selecteer jouw gewenste opties van het product.
3. Klik op ‘Bestellen‘.
4. Doorloop het bestelproces en selecteer je betaalmethode.
5. Je krijgt een bevestiging van je bestelling in je mail.
6. Wij informeren je over de status van de bestelling en levering.
Betalen bij levering: wanneer je ervoor kiest om bij levering te betalen, betaal je bij levering contant of per pin*. Bij alle bestellingen vragen we 10% aanbetaling. Dit kunt u bij het afrekenen voldoen met ideal of bancontact.
 
iDeal: Betaal direct veilig en vertrouwd via je eigen bank online.
 
Bankcontact/Mister Cash: Onze Belgische klanten betalen via hun eigen bekende betaalmethode.
 
Vooraf overmaken: bij je bestelling krijg je direct de bijbehorende factuur waarop je ook weer via je eigen vertrouwde bank de betaling kunt doen

Ja, al onze bedragen worden inclusief BTW getoond. In de winkelwagen kun je het bedrag met en zonder BTW zien. Ook op de factuur staat dit netjes apart gespecificeerd.

Klachten zijn erg vervelend. We willen deze natuurlijk zo spoedig mogelijk verhelpen en zorgen voor een goede oplossing wanneer je niet tevreden bent over een product of de service. Mocht je een te lange levertijd hebben, vertoont jouw meubel onderling kleurverschil, past jouw bank niet naar boven en moet deze getakeld worden met een lift, of heb je beschadigde meubels of meubels met missende onderdelen ontvangen? Schroom dan niet en neem direct contact op met onze klantenservice. Wij staan jou graag te woord!

Ja. Wij maken de afspraak in samenspraak met jou en nemen daarvoor telefonisch contact met jou op. Bezorging vindt doorgaans plaats doordeweeks tussen 9:00 – 18:00 uur. Je wordt een halfuur van tevoren gebeld. Wij kunnen helaas geen tijden of tijdsvakken garanderen. Dit in verband met logistieke planningen. Ben je niet thuis? Dan maak je een nieuwe afspraak. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Voor meer informatie, kijk bij onze bezorgservice.

Wil je één of meer artikelen van je bestelling aan ons retourneren?  Op deze pagina lees je precies wat je dan moet doen. Je kunt je product binnen 14 dagen zonder opgave van reden als retour terug sturen. (voorraad modellen) * Let op! Retourneren van op maat geconfigureerde producten zijn niet mogelijk. 

Je retourzending voorbereiden

We verzoeken je het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, stevig te verpakken in de originele verpakking. Om je retourzending soepel te kunnen verwerken, vragen we je een kopie van de pakbon of orderbevestiging bij te voegen (in de verpakking of in een envelop die je op de verpakking plakt). Op die manier hebben wij al je gegevens meteen bij de hand. Indien er schade aanwezig is wordt dit verrekend met de aankoopbedrag.

Indien je bij levering hebt betaald (contant of met PIN aan de chauffeur) vragen we je ook je rekeningnummer (IBAN) te vermelden zodat we het aankoopbedrag aan je kunnen terugstorten.

Het versturen van je retour

Voor het retourtransport van een artikel heb je de keuze uit twee opties:

  • Je maakt gebruik van onze afhaalservice
  • Je brengt het artikel zelf terug naar ons magazijn

Hieronder zullen we deze twee opties verder uitleggen.

Optie 1: Gebruik maken van de afhaalservice

Wij kunnen jouw retourzending bij je laten afhalen door onze bezorgdienst. De kosten hiervan bedragen € 100,- en worden in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons krijgt teruggestort. Als je van deze service gebruik wilt maken, verzoeken we je een mail te versturen met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en welke artikelen je wilt retourneren. Wij zullen dan een afspraak met je maken om de artikelen bij je af te halen. We vragen je om je retourzending aan de chauffeur mee te geven zoals hierboven beschreven bij ‘Je retourzending voorbereiden’.

Optie 2: Terugbrengen naar ons magazijn

Natuurlijk mag je je retourzending ook zelf retour komen brengen in ons magazijn in Leiderdorp. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Dit kan tijdens onze openingstijden (maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 18:00) We willen je vragen dit vooraf aan ons te melden via de mail of telefonisch. Bereid het pakket voor zoals hierboven beschreven bij ‘Je retourzending voorbereiden’. Het volledige aankoopbedrag wordt teruggestort binnen 14 dagen na ontvangst van je retour.

Retourkosten

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. In de drie hierboven beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

  • Zorgvuldig omgaan met de producten
  • Tijdens de 14 dagen bedenktijd heb je de verantwoordelijkheid om zorgvuldig om te gaan met de ontvangen producten en de verpakkingen. Dat klinkt lang, maar je hebt ook 14 dagen lang de mogelijkheid om je aanschaf te retourneren. We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aanschaf!
  • Wil je toch retourneren, maar had je het product al gemonteerd? Geen probleem, je kunt het dan zelf demonteren. Wees wel voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Luxuryslapen.nl mag namelijk schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.

Te volgen stappen

Neem contact op met de afdeling klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. Wij informeren u dan over de te volgen stappen voor retourneren.